Известие

Collapse
No announcement yet.

Кои са най-добрите свещи за 156 1.8 тс 140 коня 2001 г.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
    Така са бе човек, така си вървят.Няма да намериш само платинени или само иридиеви.Вземай смело Дензо, не се харчи излишно за NGK, и без това това което ще купиш от магазина не е това което слагат в завода.

    Колега голямо благодарско,когато мина през Варна мой имаш от мен цяла нощ пиячка мой Хората са го казали:-Който владее информацията, той владее света
    Last edited by кученцетоОгиитаткоДоги; d.m.y г., 20:13.
    SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

    Comment


    • #17
      не ги слушай ,вземи си нжк да не те боли глава,вече 50000 хиляди съм навъртял бомба са
      Има само две мнения по въпроса – грешното и моето!

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от etrovskii Покажи съобщение
        не ги слушай ,вземи си нжк да не те боли глава,вече 50000 хиляди съм навъртял бомба са

        Ама и цената им е бомбаКогато се взима най-скъпото,трябва да сме сигурни че по ефтиното наистина не става Поразгледах тук там и разбрах че Дензо също се води висш пилоташ.За Туинспарка разбрах че свещите и маслото му трябва да са като хората,иначе филтрите и другите анджаклами само марка Куче ще му праскам
        Last edited by кученцетоОгиитаткоДоги; d.m.y г., 21:27.
        SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

        Comment


        • #19
          С дензото съм на 55 хиляди, не ме карай да им правя снимки.Големите не са мръднали почти, малките иглата е на половина.

          ---------- Post added at 23:20 ---------- Previous post was at 23:19 ----------

          Първоначално публикувано от vesko11 Покажи съобщение
          Ама и цената им е бомбаКогато се взима най-скъпото,трябва да сме сигурни че по ефтиното наистина не става Поразгледах тук там и разбрах че Дензо също се води висш пилоташ.За Туинспарка разбрах че свещите и маслото му трябва да са като хората,иначе филтрите и другите анджаклами само марка Куче ще му праскам
          Ремъците и ролките също.
          По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
          конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
          Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
          Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
            Ремъците и ролките също.

            За сега са сменени от предния собственик преди 28 000км,лично ги прегледах нови са,а и надписа на ангренажа е новЩеше да е добре жаборан да му беше турил една верига
            Last edited by tonov; d.m.y г., 17:40.
            SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

            Comment


            • #21
              Моя на дизела на 90 000 км също изглежда като нов и надписите също- гейтс. Веднъж годишно го превъртам и оглеждам. Смятам да го сменя минимум на 120 000.
              Не всички, които се скитат, са изгубени.

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                Моя на дизела на 90 000 км също изглежда като нов и надписите също- гейтс. Веднъж годишно го превъртам и оглеждам. Смятам да го сменя минимум на 120 000.

                Ха то ще илезе че като цяло ремъците издържат доста над интервала който е посочен от фабриканта.Имам наблюдения над познати които доста са пресрочили интервала за смяна,не на Алфа де,на други коли,но то принципа работата на ремъците си е един и същ при всички автомобили.Колега ти как разбра че твоя е точно на 90 000 км,или ти си си го сменял преди 90 000 км На А3-ката и аз го бях пресрочил с 4000 км и беше на 94 000км когато беше вече сменен,и после като ми го дадоха изглеждаше като нов.И после съжелих че се набутах за цял нов комплект.Но нали вика фабриканта на 90 000км,и аз го смених,даже се бях бая притеснил като мина 90 000км
                Last edited by кученцетоОгиитаткоДоги; d.m.y г., 00:05.
                SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                Comment


                • #23
                  Записвам си датите.
                  Пистовия се предаде по бързо. При поредния оглед имаше леко напречно скъсване около 4мм. В упътване с което разполагам пише на тс да се сменя на 120 000. На други коли също.
                  Но всеки си поема сам отговорност кога да го сменя. Защото този стария който работи дълго и е запазен е по добър от евентуален нов фалшив който ще се скъса утре.
                  Пък като се скъса си купуваш после нова кола. Да си купиш нова кола не е лошо, винаги е приятно
                  Last edited by lordliness; d.m.y г., 00:30.
                  Не всички, които се скитат, са изгубени.

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                    Записвам си датите.
                    Пистовия се предаде по бързо. При поредния оглед имаше леко напречно скъсване около 4мм. В упътване с което разполагам пише на тс да се сменя на 120 000. На други коли също.
                    Но всеки си поема сам отговорност кога да го сменя. Защото този стария който работи дълго и е запазен е по добър от евентуален нов фалшив който ще се скъса утре.
                    Пък като се скъса си купуваш после нова кола. Да си купиш нова кола не е лошо, винаги е приятно

                    Колега това с датите не го чатнах,ти въобще на твоя парк сменял ли си му ремъците,или си го засичаш от както си го взел с тогавашните ремъци.И кой модел на ТС караш,аз дочух за моя 1.8 140 коня 2001 г. че се сменят на 60 000км
                    SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                    Comment


                    • #25
                      Виж по този въпрос сме спорили и друг път, значи оригинално от завода ремъка и свещите ги дават да се сменят след 120000км.,ремонтните коплекти на ремъците и ролките се сменят 60000км или 5 години, което се случии първо.Защото ремъка старее, може да ти изглежда нов и надписи да има, ама може се скъса всеки момент.Не те съветвам да си спестяваш пари от това че драмата е голяма после.Преди години работата ми беше да поддържам едни големи генераторни двигатели, работеха със свещи дензо 260 лв едната, купена от фирмата производител на двигателите.Същите свеши тука ги купувахме по 120 лв/като свърши гаранцията на моторите/ обаче вместо 6000часа изкарваха 2500, трудно 3000часа, /щото двигателите работят по 24 часа и не въртят километри, затва в часове/.Като запитахме фирмата производител за проблема ни отговориха че техните свещи са произведени от дензо с характеристики за двигатели Jenbaher и могат да се купят само от тях/така ни отговориха и от дензо след като запитахме и тях/.Този заместител дето купувахме на дензо е със станадартни параметри въпреки че става за въпросния мотор.Така е и със частите монтирани в завода, те са са гарантирано качество , а тези от магазина не са с такова качество и гаранцията им е по-малка.Оригинални части само от дзавода в Италия ако имаш пачка.Анадънму.

                      ---------- Post added at 00:50 ---------- Previous post was at 00:41 ----------

                      А и да добавя, понеже два пъти ме предаде дебитомера последния път попитах за оригинален,сервиза беше придставител на Алфа Ромео , и ми отговориха оригинален със поръчка от Италия, цената няма да я коментирам само казаха че никой не си е поръчвал досега.Вземай си свещи дензо то магазина и слагай хубаво масло и ролки и ремъци и ги сменяй навреме.
                      Last edited by dimitar_vd62; d.m.y г., 00:45.
                      По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                      конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                      Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                      Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от vesko11 Покажи съобщение
                        Колега това с датите не го чатнах,ти въобще на твоя парк сменял ли си му ремъците,или си го засичаш от както си го взел с тогавашните ремъци.И кой модел на ТС караш,аз дочух за моя 1.8 140 коня 2001 г. че се сменят на 60 000км
                        Обикновено си купувам колите от разни маниаци и те водят точна сервизна история.
                        Аз също го правя за колите, включително и касови бележки за най- дребните неща.
                        Относно свещите има евтини варианти които могат да изкарат по 20-30 000 км.и повече
                        За мен слагане на свещи за 250 лв които ще изкарат 100 000 км не е оправдано на стара бракма на която едва ли ще успея да навъртя толкова.
                        Не всички, които се скитат, са изгубени.

                        Comment


                        • #27
                          Ми сега съм с едни NGK за 110 лв и няма драми, никаква разлика във вървежа към по лошо, вероятно ще изкарат 20-30к.Ако не здраве да е, ще взема пак дензо.То тука един комшия се оказа че работи в една фирма за части и ми каза 165 лв за дензото ама аз вече бях купил ония та се прекарах малко ама айде няма свърши света.
                          По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                          конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                          Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                          Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                            Виж по този въпрос сме спорили и друг път, значи оригинално от завода ремъка и свещите ги дават да се сменят след 120000км.,ремонтните коплекти на ремъците и ролките се сменят 60000км или 5 години, което се случии първо.Защото ремъка старее, може да ти изглежда нов и надписи да има, ама може се скъса всеки момент.Не те съветвам да си спестяваш пари от това че драмата е голяма после.Преди години работата ми беше да поддържам едни големи генераторни двигатели, работеха със свещи дензо 260 лв едната, купена от фирмата производител на двигателите.Същите свеши тука ги купувахме по 120 лв/като свърши гаранцията на моторите/ обаче вместо 6000часа изкарваха 2500, трудно 3000часа, /щото двигателите работят по 24 часа и не въртят километри, затва в часове/.Като запитахме фирмата производител за проблема ни отговориха че техните свещи са произведени от дензо с характеристики за двигатели Jenbaher и могат да се купят само от тях/така ни отговориха и от дензо след като запитахме и тях/.Този заместител дето купувахме на дензо е със станадартни параметри въпреки че става за въпросния мотор.Така е и със частите монтирани в завода, те са са гарантирано качество , а тези от магазина не са с такова качество и гаранцията им е по-малка.Оригинални части само от дзавода в Италия ако имаш пачка.Анадънму.

                            ---------- Post added at 00:50 ---------- Previous post was at 00:41 ----------

                            А и да добавя, понеже два пъти ме предаде дебитомера последния път попитах за оригинален,сервиза беше придставител на Алфа Ромео , и ми отговориха оригинален със поръчка от Италия, цената няма да я коментирам само казаха че никой не си е поръчвал досега.Вземай си свещи дензо то магазина и слагай хубаво масло и ролки и ремъци и ги сменяй навреме.

                            Аз пък знам друго за ремъците.Че марката автомобил сама си избира на кой производител ще сложи заводско ремъци примерно Континентал които изкарват 120 000,и след три години примерно за обслужване ти препоръчва примерно Febi,които искарват 60 000км понеже си прекратяват договорните отношения с Континентал по една или друга причина.И след две години пък минават на Гейтс,пак по някакви си техни маркетингови причини които пък искарват 90 000км.Понеже съм разговарял с хора от кухнята на големи марки, за тях е важна тяхната пара,а не ти да караш колкото се може по-дълго с ремъцитеС другите чаркуля и консумативи историята е същата.
                            Last edited by кученцетоОгиитаткоДоги; d.m.y г., 01:27.
                            SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                            Comment


                            • #29
                              Ми то не съм казал че на ремъка пише алфа ромео, въпроса е за качеството и гаранцията която дава завода производител, пък да ли ще е континетал, гейтс или каквото ще да е.Той и дебитомера е бош, не алфа ромео.Ама е изработен по поръчка на алфа ромео.И с другите части е така ама.Тука на дебитомера ми дават гаранция ака не се лъжа 1 година и то ако съм с оригинален, т.е. хартиен филтър а не с със спортен.Затова си махнах спортния.То не че имаше някаква файда от него ама това друга бира.

                              Е чети тука,http://clubalfaromeo.com/forum/showt...F0%E5%EC%FA%EA той Любо беше постнал от мануала на колко хиляди е първата смяна ма не мога да го намеря

                              ---------- Post added at 02:04 ---------- Previous post was at 01:57 ----------

                              Даже съм в грешка не на 5 години ами на 3.
                              http://clubalfaromeo.com/forum/showp...7&postcount=36
                              По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                              конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                              Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                              Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                                Ми то не съм казал че на ремъка пише алфа ромео, въпроса е за качеството и гаранцията която дава завода производител, пък да ли ще е континетал, гейтс или каквото ще да е.Той и дебитомера е бош, не алфа ромео.Ама е изработен по поръчка на алфа ромео.И с другите части е така ама.Тука на дебитомера ми дават гаранция ака не се лъжа 1 година и то ако съм с оригинален, т.е. хартиен филтър а не с със спортен.Затова си махнах спортния.То не че имаше някаква файда от него ама това друга бира.

                                Е чети тука,http://clubalfaromeo.com/forum/showt...F0%E5%EC%FA%EA той Любо беше постнал от мануала на колко хиляди е първата смяна ма не мога да го намеря

                                ---------- Post added at 02:04 ---------- Previous post was at 01:57 ----------

                                Даже съм в грешка не на 5 години ами на 3.
                                http://clubalfaromeo.com/forum/showp...7&postcount=36

                                За цената на дебитомера ти вярвам,истината е че на алфа са безумно скъпи чаркулята,на теб за дебитомер са ти обявили тая цена,аз счупих една от планките на кутията на въздушния филтър при смяната му,ха познай сега за една кутия в официялния представител за Плевен на Алфа Италбулком,колко ми искаха за нова ,,уж от Жабария",ама колко е от Жабария само тя си знае 700 кинта за тая пластмаса.Хванах я старата с една вида горе и му топа бутала на Туинс Парка
                                SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                                Comment

                                Working...
                                X